• Status niejednoznaczny
0
(0)

Wg relacji naszej korespondentki ekspedientka sklepu wyprosiła klientkę ze sklepu za brak maseczki. Do tej pory obsługa nie nosiła maseczek, a zwracająca uwagę ekspedientka nie miała zakrytego nosa.

Weszłam do sklepu. Tak jak co drugi dzień. Nie miałam maski. Nigdy obsługa maski nie miała. Robie zakupy i nagle podchodzi do mnie ekspedientka i prosi o zalozenie maseczki. Sama ma ja zalozona nieprawidłowo, nos na zewnatrz. Powiedzialam Pani grzecznie, ze nie zaloze bo prosi mnie o to hipokrytka. Zostałam wyproszona ze sklepu. Nigdy już tam zakupów nie zrobię. Imienia pani nie pamietam.

Po opublikowaniu powyższej informacji dostaliśmy też głos przeciwny:

QnA_CK | Purebloods | ⛔ on Twitter: „Ja tam złego słowa nie powiem zawsze witam się że wszystkimi ( nawet z panem z ochrony ) z uśmiechem na twarzy, życząc miłego dnia i dużo zdrowia. Szmaty nie noszę. / Twitter”

Ja tam złego słowa nie powiem zawsze witam się że wszystkimi ( nawet z panem z ochrony ) z uśmiechem na twarzy, życząc miłego dnia i dużo zdrowia. Szmaty nie noszę.

Jak oceniasz przydatność tej informacji?

Kliknij na gwiazdkę aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen: 0

Ta informacja nie była jeszcze oceniana! Bądź pierwszą osobą, która to oceni.

Ponieważ oceniasz tę informację jako przydatną...

Obserwuj nas na mediach społecznościowych!

Przykro nam, że ta informacja nie była dla Ciebie przydatna!

Napisz nam, co możemy poprawić

Informacje:

  • Nazwa: Netto
  • Miejscowość: Szczecin
  • Telefon: +48 531 994 994
  • Strona WWW: https://netto.pl
  • Adres email: obslugaklienta@netto.pl
  • Wymagania (klienci/petenci/kontrahenci/studenci): noszenie maseczek (poza przepisami)
  • Konsekwencje (klienci etc): odmowa wykonania usługi
  • Stan na dzień: 17/12/2021

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *