• Stosuje segregację sanitarną
5
(1)

Instytucja odmawia obsłużenia klienta bez twarzy i nosa zakrytych bawełną, nawet jeśli klient nie może nosić maseczki.

fot. ZTM Warszawa

Relacja klientki

Chciałam w punkcie obsługi klienta dowiedzieć się, czy mogę dostać i za ile odblask, który jest wymagany w obszarach „niezabudowanych”. Zauważyłam odblaski z ich logo u niektórych podróżnych. Niestety, o ile w kolejce mogłam wewnątrz lokalu czekać 20 minut na swoją kolej, o tyle gdy podeszłam do okienka dowiedziałam się, że nie zostanę obsłużona ponieważ nie mam maski.
Nie dotarło do nich, że nie mogę nosić maski – stwierdzili, że nie mogę przybywać w tym lokalu.
O szczepienie i paszport elektroniczno-sanitarny nie pytali.

Jak oceniasz przydatność tej informacji?

Kliknij na gwiazdkę aby ocenić!

Średnia ocena 5 / 5. Liczba ocen: 1

Ta informacja nie była jeszcze oceniana! Bądź pierwszą osobą, która to oceni.

Ponieważ oceniasz tę informację jako przydatną...

Obserwuj nas na mediach społecznościowych!

Przykro nam, że ta informacja nie była dla Ciebie przydatna!

Napisz nam, co możemy poprawić

Informacje:

  • Nazwa: Zarząd Transportu Miejskiego Warszawa
  • Nazwa skrócona: ZTM Warszawa
  • Miejscowość: Warszawa
  • Telefon: +48 22 45 94 100
  • Strona WWW: https://www.ztm.waw.pl
  • Adres email: ztm@ztm.waw.pl
  • Wymagania (klienci/petenci/kontrahenci/studenci): noszenie maseczek (poza przepisami)
  • Konsekwencje (klienci etc): odmowa wykonania usługi
  • Stan na dzień: 21/02/2022

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *