• Stosuje segregację sanitarną
0
(0)

Nasz korespondent, który był stałym klientem kawiarni, nie został wpuszczony z powodu braku paszportu kowidowego.

Kawiarnia posiada skaner paszportu kowidowego już od 15 grudnia 2021.

Relacja klienta (Spiky)

Niestety, ale nie wrócę już do tej kawiarni mimo, że była moją ulubioną w Krakowie.
Wybrałem się tam 2 dni temu i ku mojemu zaskoczeniu obsługa wymagała okazania paszportu kowidowego, a na dodatek mieli w telefonie skaner, którym weryfikowali, czy paszport jest ważny. Skaner ten został wprowadzony 15 grudnia, o czym mnie poinformował kelner. Ja nie miałem paszportu i nie zostałem wpuszczony.
Odradzam to miejsce.

Kawiarnia odpowiedziała na jeden z negatywnych komentarzy Google:

Zdjęcie

Źródło: informacja klienta, Google

Jak oceniasz przydatność tej informacji?

Kliknij na gwiazdkę aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen: 0

Ta informacja nie była jeszcze oceniana! Bądź pierwszą osobą, która to oceni.

Ponieważ oceniasz tę informację jako przydatną...

Obserwuj nas na mediach społecznościowych!

Przykro nam, że ta informacja nie była dla Ciebie przydatna!

Napisz nam, co możemy poprawić

Informacje:

  • Nazwa: Siesta Café
  • Miejscowość: Kraków
  • Telefon: +48 12 431 14 88
  • Strona WWW: https://www.facebook.com/siestakrakow/
  • Adres email: siestakrakow@gmail.com
  • Wymagania (klienci/petenci/kontrahenci/studenci): przedstawianie paszportu kowidowego
  • Konsekwencje (klienci etc): odmowa wykonania usługi
  • Stan na dzień: 29/12/2021

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.