• Stosuje segregację sanitarną
0
(0)

Restauracja prosi klientów o przygotowanie paszportów szczepionkowych przed wejściem do lokalu.

Informuje też, że liczba gości niezaszczepionych w lokalu nie może przekraczać 30% i prosi o zastosowanie się do obowiązujących obostrzeń.

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „Uwaga, Szanowni Państwo! W trosce o Państwa bezpieczeństwo pezpiec uprzejmie prosimy o wchodzenie do restauracji bocznymi drzwiami (po lewej stronie budynku). Przed wejściem prosimy o przygotowanie paszportów covidowych. Jednocześnie informujemy, że liczba gości niezaszczepionych w restauracji nie może przekroczyć 30%. Prosimy o zastosowanie się do obecnie obowiązujących obostrzeń iwyrozumiałość. Dziękujemy!”

Log in or sign up to view

See posts, photos and more on Facebook.

Źródło: facebook.com

Jak oceniasz przydatność tej informacji?

Kliknij na gwiazdkę aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen: 0

Ta informacja nie była jeszcze oceniana! Bądź pierwszą osobą, która to oceni.

Ponieważ oceniasz tę informację jako przydatną...

Obserwuj nas na mediach społecznościowych!

Przykro nam, że ta informacja nie była dla Ciebie przydatna!

Napisz nam, co możemy poprawić

Informacje:

  • Nazwa: Restauracja Horapa
  • Nazwa skrócona: Horapa
  • Miejscowość: Warszawa
  • Telefon: +48 508 742 818
  • Strona WWW: http://horapa.pl
  • Adres email: horapa@horapa.pl
  • Wymagania (klienci/petenci/kontrahenci/studenci): przedstawianie paszportu kowidowego
  • Konsekwencje (klienci etc):
  • Stan na dzień: 04/01/2022

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.