• Stosuje segregację sanitarną
0
(0)

Pizzeria prosi swoich klientów o zabranie ze sobą certyfikatu covidowego lub udzielenie rzetelnej informacji na temat zaszczepienia.

Informacja taka pojawiła się na profilu Facebookowym restauracji. Nie mamy informacji bezpośrednio od klientów czy i jak jest to sprawdzane przez obsługę.

Log in or sign up to view

See posts, photos and more on Facebook.

Jak oceniasz przydatność tej informacji?

Kliknij na gwiazdkę aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen: 0

Ta informacja nie była jeszcze oceniana! Bądź pierwszą osobą, która to oceni.

Ponieważ oceniasz tę informację jako przydatną...

Obserwuj nas na mediach społecznościowych!

Przykro nam, że ta informacja nie była dla Ciebie przydatna!

Napisz nam, co możemy poprawić

Informacje:

  • Nazwa: Pizzeria 3 Kapary
  • Nazwa skrócona: 3 Kapary
  • Miejscowość: Poznań
  • Telefon: +48 794 980 630
  • Strona WWW: https://www.3kapary.pl
  • Adres email: zjedz@3kapary.pl
  • Wymagania (klienci/petenci/kontrahenci/studenci): przedstawianie paszportu kowidowego
  • Konsekwencje (klienci etc): odmowa wykonania usługi
  • Źródło informacji: https://www.facebook.com/3kapary/po...
  • Stan na dzień: 19/12/2021

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.